20 Şubat 2013 Çarşamba

Stil ve moda arasındaki fark, kalitedir..



Moda nedir? Öncelikle bir sürü tanımı ve kalıplaşmış ''kendine yakışan'' cümlesini bir kenara bıraktığımızda kendimi adıma söylüyorum;zihnimde tasarladığım resmi imkanlarım doğrultusunda benzerlerinin dışında yaratmaktır.Yani sizden bir parçayla yeni bir kimlik,
kazandırmak.Konuyu burdan tasarımlarına güzel övgüler yagdırdığım nihal hanımın butigine getiricem.Kendisi kısa zaman önce açılışını yaptığı
butigine oldukça zaman ayırdı ve gerçekten değdi diye düşünüyorum..

Tesettür tasarımları ise ilgimi çekiyor inanın almak istiyorum .) yani açık bir bayan olarak oldukça çekici geliyor insanın kapanası geliyor.foto galerisinden de anlayacagınız gibi ben kendisi büyük bir keyifle takip ediyorum ve devamı sabırsızlıkla bekliyorum.Sizler istediğiniz,takı,ayakkabı,elbise kombinlerinizi  fikirlerinizle birleştirip nihal hanımla paylaşabilirsiniz .Kendi kişiliğinizi yansıtan tasarımlar Pile Butikte;


Nihal Hanım iş başında.




Ceket mükemmel gözüküyor.



Gömlek ve Yelek butikte.


Yakalara bayılıyorum.Emek olduğu apaçık ortada..


  Tesettür Modelleri çok şık.

                                          




Çok şirin bir elbise.

Dantel Heryerde..
                                                                

Butikteki Favorim..






Şal iğneleri ve Vav yüzük butikte mevcuttur.



Habertürk ve Star gazetesinde çıkan elbise..


Yüzükler Pile Butikte mevcuttur.
                                                                               
Yakalar ve Fiyonklar Pile Butiktee..
                                                                                    .
Bu çantaya sahip olmak ister misiniz? Pile Butik hizmetinizde..




Ben PİLE   butikte bulunan ürünleri severek takip ediyorum sizlerde eger benimle hem fikir iseniz bu adresten ulaşabilirsiniz https://www.facebook.com/Pi;eModa?fref=ts


Moda sizsiniz .) yaratıcılık ve biraz kadınlık içgüdelerimizle giydiklerimizi küçük dokunuşlarla degiştirerek yada bişeyler katarak kendi ruhumuzu yansıtabiliriz.

Burdan Nihal Hanıma başarılarının devamını diliyorum inanıyorum ki kısa zamanda büyük bir marka haline gelicektir.
Butik Ankara hoş dere caddesindedir.
İleşim ;0312-426-7-888

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...