26 Kasım 2013 Salı

2013-2014 Çizme-Bot Modası..

Merhabalarrr :) Nasılsınız bilmiyorum ama burdan sizlere kucak kucak sevgilerrr.. Bu sıralar diğer postta bahsettiğim gibi fazlasıyla yoğunum aklım burda ama ben yokum :) Vize haftası malumunuz sınavları devirmekle meşgulum bu savaştan galip çıkmak uğruna kendimi harab ediyorum :) Aklıma gelmişken ve fırsat bulmuşken hazır pc de açık baktım ve epeydir moda kategorisini ihmal ettiğimi farkettim zira kış aylarıda kapıya dayandı bu yılın trendlerinden derlediğim fotograflarla fikir edinin istedim. Sayfa işğalinden dolayı devamını okuya tıklarsanız fotoğraflarla başbaşa olacaksınız :) Herkese mutlu zaman dilimleri.Sevgilerr..

































6 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...







1 yorum:



Selahattin Metin dedi ki...
İyi, güzel de olmuş. Fakat kadınlar kışın bot çizme giyerken, biz erkekler parmak arası terlik mi giyiyoruz?!

Unknown dedi ki...

Bunu değerlendiricem :)

darkolivee dedi ki...

harika resimler

gizzem dedi ki...

Bayan ayakkabılarında olması gereken hem rahatlığı hem de şıklığı aynı anda yakalayabilmektir. Bu http://senintrendin.com/ site ile karşılaşmadan eevvel bunun zor olduğunu düşünürdüm. Fakat en uygun fiyatlar garantisiyle ayaklarımda ben de çok rahatız :))

neval51 dedi ki...

2. ci resimdeki çizmeye bayıldım. tüm çizmeler çok güzel tşkler:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...