19 Kasım 2013 Salı

İnstagram Günlüğü-Dolu dolu 3 hafta burada saklı :)

Merhabalar;
Nasıl bir özlem duyduğumu anlatamam yazmak isterken yazamamak son derece kötü hissettiriyor,öyle yoğun geçiyor ki günlerim bilemessiniz ögrenci gibi davranıp aslında ögrencilik dışında herşeye koşturmak zor iş,hem okul hem ev hem çevre,hem aile,hem sevgili,derken aslında 10 parçaya bölünüyorum ınanın bilgisayarım bana küsmüş onu açmaya bile fırsat bulamıyorum,sabah spor akşam okulla günü kapatıyorum araları ne siz sorun ben söyleyeyim :) Şuan 20 kasımın 05:07'si hele şükür ki marka yönetimi notlaırmı süzdüm haftaya başlayacak olan vize'lere hazırlık saaatlerdir bitmedi gitti çift görmeye başlamışken son sayfayla kavuştuk :) uyamadan önce bigisayar açıkken size kaçtım geldim ne yazsam bilemedim uykusuzluğun en derin vurduğu bu geçiş saatlerinde,bende instagramı aktif kullanan biri olarak uzun zamandır bir post hazırlamamış olduğumu anımsadım ve yazmaya koyuldum.Çok fazla oldu sanırım fotograflar :) fakat 3 haftalık bir günce oldu yapılabilecek bişey yok..Umuyorum bugün sizlere iyi şeyler getirir,işe yaramayan herşeyide yanında götürür..Mutlu günler..

Dumanlıyız..

Huzurlandık..

DEVAM'INI OKUYA TIKLAMALISINIZ :)


Okadar!
Bu iplemez ifade sadece sende mi var ? Sayın Nejat İşler ? Duyamadım..
Haydi okula :)
Pazar suratı :)
En iyi sakinleştirici..
Mutlu pazar sonlar :)
Mutlu olmak bedava..

Kulağa hoş geldiği gibi gözüküde doyuruyor :)

Çok çok iyiyiz :)

Ola la la mutlu suratlara..

An İtibari

Biricik dedem.Ruhun şad olsun..Bizim paşamız ''O''

Resim bariz..

Bi kahve?
Leman Kültürle sıkı bir bağımız var :) 7/24 sabit mekan..

Happy Night..


Kot çeket iyidir,biz gibi..

Mutlu kahvaltılar..





Kahve iyidir,elma suyuyla daha da..


Vize haftası başlamıştır :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

guzel arzu ne tatlisin sen oyle.kotlar da cok iyidir her zaman iyidir

Unknown dedi ki...

yazılarını çok özletme :)
Özlüyoruz snei :)
Seni keyifle takip ediyorum bana da beklerim şekerim :) :*

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) Cansınız siz.. Kot iyidir :) hemde çokk.. Sevgilerr..

Unknown dedi ki...

Elçincim sorma bu aralar yazıdada söylediğim gibi 10 parçaya bölündüm desem yeridir. Ama hızlı bir giriş yapıcam :) sayfanı altüst ettim kozmatik kuşu :):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...