25 Temmuz 2013 Perşembe

2013 ÇANTA MODASI..


Eger sitelerde moda rüzgarları estiriyorsam bilin ki  hemen sonra içimdeki küçük modacı çıkıyor ve yazmaya başlıyorum :) bugün çanta günü diyelim ve yılın trend çantalarına birlikte göz atalım istedim ;Öncelikle çantadan yola çıkarak birkaç kelam etmeden olmaz :)

Çanta bir kadının stilini tamamlayan önemli parçalardan biri ve tabi ki olmazsa olmaz bir ihtiyaç.çanta seçerken kullanışlı olmasının yanında o sezonun trendlerini de dikkate almadan yapamıyoruz.İşte 2013 ilkbahar/yaz sezonun çanta modellerinden biride katlanabilir çantalar,ben bayıldım diyebilirim özelliklede ilk fotograf bana katlanabilir çantaları daha da sevdirdi.Aslında 2012 sonbahar/kış koleksiyonlarından da tanıdık bir çanta modeli,Bu modaya uymak için sadece katlanabilen bir çanta modeline sahip olmanız gerekmiyor.Eger halihazırda uygun bir çantanız varsa,onu bu şekilde katlayarak da elinizde taşıyabilirsiniz.








 2013 Çanta Modası: Katlanabilir Çantalar   moda

 2013 Çanta Modası: Katlanabilir Çantalar   moda

Katlanabilir çantalardan sonra bu yılın trendlerine çevirelim bal tadında objektifi :) Buyrun sayfa sizlerin
efendim !!




GİORGİO-ARMANI
 2013 SONBAHAR/YAZ KOLEKSİYONU









DEVAMINI BAKMALISINIZ !! 
SEVGİLER..

















GİORGİ-ARMANİ











7 yorum:

miyavkedicik dedi ki...

Katlanabilir çantalara bayıldım cidden..Çok şık duruyorlar..
Sevgiler..:))

Unknown dedi ki...

aynen öyle canım bende bayıldım :) çok pratik geliyor göze :) sevgiler..

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin sevgili selda teşekkür ediyorum öncelikle :) tabikide gelmezmiyim

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çanta ve ayakkabı hastasıyım.Çantalar çok güzeller ancak benim için kullanışlı değiller.Herhalde ben yine modaya uyamayacağım.Kendi tarzımda devam edeceğim.Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Sevgili gönülçelen blogger arkadaşım herzaman modanın peşinde degiliz elbette sadece haberdar olalım yeter bazı durumlarda :) aslına bakarsan bende büyük ve rahat çantalar kullanıyorum :) bunlarda bana göre degiller ama hoş duruyor öyle degil mi? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...