1 Temmuz 2013 Pazartesi

TEKİRDAG GÜNCESİ;Biz kavuştuk tekirdag mutlandı hayatımız tatladın !!

Herkese kucak dolusu merhabalar blogumu son günlerde fazlasıyla boşvermiş bir durumdayım, tatil için ailemin yanındaydım ve herşeyi unuttum desem yeridir :)
Ailemden sonra tekirdağı bana tek kılan dostlarım elbette onlarla eskisi gibi biraraya gelmek özlenilesi..
Yani gezmeler,düğünler,misafirler derken 10 günü devirdik ve 1 temmuz bugün itibariyle bursadayım artık,birkaç gün sonra çalışma sürecim başlayacak ilgilenemem diye fırsat bulmuşken yazmaya koyuldum,şimdi isterseniz tekirdag güncesi için sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum :)

Ve burdan melek kalpli şulem başta olmak üzere hızlı kardeşim aysunuma,kundak arkadaşım şırdaşım burcum'a sevgiler..Onlar bitaneler..





Bernamızın kına gecesinde şişen ayaklarımızla şulemle oturma modundayız.Aynı zamanda Berna-Olcay çiftine sonsuza kadar mutluluklar bir yastıkta kocayın :)






Burcumun ablası büşramızıda evlendirdik sonunda,burdan Büşra-Fuat çiftinede mutluluklar artık sıra burcuda diyelim :)



Büşranın kına gecesinden..


Bernamızın kınasınıda yaptık :)


Babamla melekleri sigara molasında :)


 

Sigara kaçamaklarıyla düğün törenleri salonun bahçelerinde geçer böyle :)




                                               Bu dostluk umuyorum yıllarca bu tadla süregider.
                                                                            Sevgiler..


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...