5 Temmuz 2013 Cuma

TEMMUZ GÜNCESİ;Yaz içecekleri-Kendi içecegimizi kendimiz yapalım..

Yaz aylarıyla birlikte nerde ne yesek? ne içsek?sağlıklı beslenme? derken aslında bir çok soru işaretiyle karşılaşıyoruz bende rengarenk yaz meyveleriyle sizlere kendi içecegimiz kendimiz yapalım diyorum ve başlıyorum temmuzun en sıcak en yogun postlarından biri olan temmuz güncesine :)



Kendi tariflerimden bahsetmek gerekirse süt sevenler ve sevmeyenler olarak ayırmak istiyorum çünkü ben yaptıgım çogu yaz içeceklerinde soguk süt kullanıyorum eger yok ben süt istemiyorum diyosanız,tabiki alternatif bol fakat ben sütle yaptıklarımdan bahsetmek istiyorum öncelikle meyveleri meyve sıkacagına altıyoruz muz kivi çilek tercih sizin elbette ve soguk süt ile buluşunca bir iki buzuda eklersek bundan daha iyisini bilmiyorum insan kendi yaptıgı herseyden başka tad alırmış ya ondan zannnımca..






Süt sevmeyenler için,sabahtan kalan çay demini süzerek buzdolabına koyarsanız,şeftali veya limon yahut canınız hangi meyveyle yapmak isterse içine rendelemeniz ve kabuk tarçınla servis yapmanız yeterli.



Süt kullanmak istemeyenler için bir önerim daha var; maden suyu bu sıralar beslenme uzmanlarından duyduklarım arasında hem minarel açısından oldukça da sağlıklı.

Favori Tarifler;
*1 şişe maden suyu,
Bir şeftali rendesi,
Biraz tarçın,

 *1 şişe maden suyu,
İki dilim kavun rendesi,
Biraz taze nane,

 *1 şişe maden suyu,
Limon-portakal rendesi,
Bir tane kabuk tarçın


                                                           
                                                                  Sevgiler..





                                         

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...