10 Eylül 2013 Salı

ARZUNUN KALEMİNDEN İNCİLER..



Son günlerde eskisi gibi bişeyler karalamaya başladım.Bu kategoriyi uzun zamandır düşünüyordum ve sonunda oldu :) ikinci postu yazıyor olmak iyi hissettiriyor.Yazmanın verdiği eşsiz duygu paylaşımla biraraya gelince fazla söze hacet yok..


İnciler;

-Hayır uzak değil fikirlerimiz seninkiler uzaydandı hepsi bu..



-Beklemek zordur bilirim lakin doğru duraktaysan zaman çöp değil cevher olur..

-Gün gelir sabrına duyduğun hayranlıkla kalakalırsın..

-Durdum ve son kez tekrar koştum evet yine düştüm lakin oturarak değil..


Bu paylaşımlar çok tazeler tabiri caiz ise fırından yeni çıktılar :) sosyal paylaşım ağlarımda -Uzra imzasıyla paylaşıyorum,her sözün bir kalemi vardır ve emanet edilirken altında yazar





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...