2 Ekim 2013 Çarşamba

Arzunun Kaleminden-Yalova-Bursa Güncesi..

                                                            Merhabalar;
Uzun zamandır umut dükkanım'a uğrayamadım malum yalova'ya döndüm ve evimde bir dünya iş beni bekliyordu :) Ve hele şükür ki hepsinin altından kaktım ve yazmaya koyuldum buranın kokusunu epey özlemişim yazmak yağmura yakıyor sanırım zira hava yağmurlu ve sonbaharda ekim'de yüzünü gösterdi artık.Yaz'a e,temiz bir veda ettik ve uğurladık.Sonbahar ve kış yaşanmayı bekliyor büyük bir heyecanla..Gelelim yalova güncesi'ne 21 agustos'da yalova'ya merhaba dedim ve sezonu açtık :) yaklaşık bir hafta yeni evimde tatlı bir telaşla geçti.Haftaiçi yeni ev arkadaşımla birbirimizi tanıma ve alışma aşamasını atlattık :) cuma gününü zor ettim ve bursa yolculuğu başladı,haftasonu arkadaşlarımızın düğününe katıldık onlara burdan mutluluklar bir ömür bir yastıkta diyelim.. Fotoğraflarla devam edilim.Mutlu günler..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...