7 Ocak 2014 Salı

2014'ün ilk yazısı taze taze satırlarla kavuşsun o haldee..




Merhabalar.2014 ilk yazısı için sanırım biraz geç kaldım galiba ama koştum geldim :) Herkes için bol bir yıl olsun diyelim son olarak.. Ve uzun zamandır şöyle uzun uzadıya hasret gideremedik diye düşünüyorum bloguma ilk zamanlara kıyasla artık pek vakit ayıramadığım aşikar bunun eksiliğini hissediyorum elbette..Uğrayamadığım için bu işten vazgeçmiş izlenimi doğmasın bazı okuyucularımdan neden artık rütin yazmıyorsunuz diye mailler alıyorum.Tabikide vazgeçmedim tabikide yazmak yaşlanana dek kaybetmeyeceğim tek yetim diyebilirim fakat öyle bir gergefin içindeyim ki bir bakıyorum ordayım bir bakıyorum burda tatlı-sert bir koşuşturma diyebiliriz buna..Birgün herşey sakin haline dönecek elbette eskisi gibi kaçıp kaçıp gelicem sizee..Bu belkide bana en iyi gelen hazlardan biri. Yazmaktan nasıl vazgeçer yazan..

Sadece dönem dönem donduğumuz anlar oluyor..Fakat bu günlerde geride kalıcak eskisi gibi akşam ilk geldiğimden sığınacağım mesken oluvericek bal tadında evim.. Siz olduğunuz sürece ben burdayım biryere gitmek gibi bir niyetim yok yani :) O halde tekrar burda olamanın şerefine hoşbuldum diyelim huzurlu geceler..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...