8 Haziran 2013 Cumartesi

ARZUNUN KALEMİNDE;BURSA GÜNCESİ-BİR HAFTA+FOTOGRAFLAR (2)

Öncelikle,ülkemiz için barış diliyorum..Herkese Merhabalar..

Bildiğiniz gibi artık bursada yaşıyorum ve bunu kategori olarak yazmaktan oldukça zevk alıyorum,fotograflarla beslenince benim için yetiyorda artıyor bile.Zamanın en büyük kanıtı fotoğraflardan fazlası değildir bence..
Buna istinaden :) yazıyorum çiziyorum çekiyorum :)

Evet geçen haftasonu ile başlayalım piknikteydik son derece keyifliydi kuzenimin organizasyonluğu ile tüm aile ve yakınlarla 500 kişilik bir gruptuk 4.kez düzenlendi ve ben bu yıl katılabildim.

Sonrasında berkanınla gemlik keşifi yaptık :) gariptir ki bursalıyız ama gemliğe gitmemiştik,sahiline bayıldım diyebilirim fakat mütiş bir sağnak yağmura tutulduk :) ve çok hoş bir mekan bulduk her gittiğimizde uğrabilcegimiz.''Bizim Ev'' bir gün önce açılışı yapılmış, biz dekorasyonunu sevdik aynı zamanda çok sıcak karşılandık :) Yolunuz düşerse uğramanızı tavsiye ederim mantı yiyebilir ve yanında sarma keşkek ile modern çizgide geleneksel bir sunum ile karşılaştığınızda sizinde bizim gibi memnun olacağınızdan şüphem yok,çaylarımızın yanında ikram edilen kurabiyelerde bir okadar başarılıydı..

Aynı zamanda cumartesi akşamları canlı müzikte var.Yani biz ilk kez mantı yediğimiz mekandan bu kadar memnun olduk..




Fotoğraf: Aşkımdan bana kalan son dilim :)))
Aşkımdan kalan son dilim..
Fotoğraf: Buda.pazar mantısı..
Evet buda mantımız..

Fotoğraf: Şekersiz çay'a devam :)

Şekersiz çay'a devam..

Fotoğraf: Gemlik keşifimiz :)
Kendi halinde o :)

Fotoğraf: Bardak waffle mutluluktan başka ne olabilir ki :)
Bardak waffle mutluluktan başka ne olabilir ki..


Fotoğraf: Buda salimin bize libya zulasından avusturya marlborası :)

                                    Salimin Libya zulasından Avusturya marlboramız..

Fotoğraf: Evet pamuk şekeri rahatsızlığı :)
Pamuk şekeri aromalı lolipop buldum :) daha ne olsun..

Fotoğraf: Açıklamaya gerek var mı?  :))


                             
                                      

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...