3 Ağustos 2013 Cumartesi

ARZUNUN KALEMİNDEN;Arzudan inciler..



Öncelikle yıllardır karaladıklarımı  8 aydır neden blogumda bir post için yer ayırıp yazmadığımı hala düşünüyorum ?
Bugün facebook sayfamda aşşağılara inince herzaman olduğu gibi kısa bir git-gel yaşadım ve her bunu yaptığımda olduğu gibi düş sokağı sakinlerinden dinlediğim gayret et güzelim parçasıda bana üstad oldu sonrasında blog'uma birkaç tane yazmalıyım dedim.
Devamı olucak bundan böyle :)
Sevgiler..


*Bazen tazemelisin;
 Hayat için
 Bazen tazelemek gerekir herşeyi;
 Onun için
 Bazen de tazelenmek;
 Kendin için



* Öyle bir kaybolurum ki beni ararken kendini bulamassın hafızanda..

*Evet unutmadan sakinlik ruhunuza giydirbileceğiniz sık elbise ve mücevherinizdir.

*İnancınıza iyi bakın lakin ruhu ayakta tutan görünmez tek organ kendisi..

*En büyük zenginliktir yoksulluk tertemiz olunca !!

*Güven güven güven,nerdeysen ortaya çık sen çıkmassan can çıkıcak aşktan !!

*Ölüm hediyedir.Evet soğuk,fakat hakikat bir hediye.Ve insanlık için tek adalet..

*Ve şimdi,zaman bizden aldıklarının karşığını fazlasına eşdeğer şekilde eksiksiz aşk sofralarıyla sunuyor !!

*Bazen km'lere gülümsemek çıldırmaktan daha sağlıklı..

                                                     Şimdilik bu kadar olsun.
                                                    Herkese mutlu haftasonları..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...