2 Ağustos 2013 Cuma

HOLİDAY SHOPPİNG;Alışveriş aştır :) tatil alışverişime bir göz gezdirelim..

Hepiniz eminim ki  bayram için alışverişe çoktan başlamışsınızdır.Ben bu hafta boyunca alışverişe vurdum kendimi.Aslında benim bayramdan çok tatil alışverişi oldu :) herşey tamam gibi sadece bikini kaldı oda bu akşamı ki alışverişte tamamlanmış olucak aynı zamanda şunuda eklemek istiyorum yıllardır 50 faktör,30 faktör aldıkta neoldu diye düşünüyorum farklı bişeyler denemek lazımdı sağlam bir bronzlaştırma iksiri keşfettim bir arkadaşım sayesinde kakao ceviz havuç zeytin yağı ile bir karışım.Bende aktara uğradım almak için hepsini tek tek almak yerine kakao yağlı ve içinde 5 tane daha yağ karışımlı özel bir bronzlaştırıcı varmış ilgilenen beyfendi şiddetle önerdi 30 faktörü aldık ama buda eklendi plaj çantama :) iyi sonuçlar alırsam sizlerle paylaşıcam.
Fiyatlar son derece iyi geldi malum bir ögrenci olarak bütçem 250-300 liraydı
Şortlar;20 liraydı 4 tane aldım aynı zamanda mavi şort'u pentiden indirimden 10 liraya aldım ve çok şaşkınım hala,defocto içinde aynı şey geçerli 6 tane tişort aldım.Lc waikiki'den ise 4 tişort buldum kendime göre son olarak mangodan iki tişört aldım kesinlikle mangoya uğramalısınız indirim çılğınlığı var :) bir şortta ordan alalıyım dedim ama malesef beden kalmamıştı,watsoondan plaj çantası baktım açıkcası begenmedim dün gece şapka plaj havlusuyla üçünü  lc waikikiden tesadüfen aldım aradan çıkmış oldu bir iki küçük eksik kaldı sayılır.
Şimdiden herkese iyi tatiller.
Bal tadında bir bayram olsun..
Sevgiler..























Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...