15 Mayıs 2013 Çarşamba

ARZUNUN KALEMİNDEN;7-GÜNDE DOLU DOLU BURSA..

Perşemden bu yana bursadaydım tabi hep bulunduğum yer fakat farkı pazartesi,salı,çarşamba dahil hem okulda hemde hemde bursada olmam maceranın ta kendisi :)
Perşembeden bu yana sevgili kayınvalideciğim ile birlikte yazlıktaydık cumartesi döndük bursaya,ve pazar günü babam bursaya geldi işte konu burda apayrı bir hal alıyor :) normalde pazar akşamı dönmem gerekiyor pazartesi dersim olduğunda fakat dönmedim :) düğünümüzün kınasını kaçırır mıyız tabiki de hayır berkanımın arkadaşı ozan evleniyordu bu kaçırılmazdı,bursanın adeti bende yeni ögrendim kına gecesinden sonra kız tarafına baklava erkek tarafına tavuk alamaya gidiliyor,aynı zamanda da epeyce eğleniliyor.Bizde tavuğumuzu ve baklavamızı gecenın bir yarısı ataevler-hürriyet arası dolana dolan aldık bir güzelde yedik.Dügün pazartesi akşamıydı biz pazartesi günü kavınvelidemle bir güzel alışverişimizde yaptık bu arada kendisi bana düğün için ciciler de aldı :) derken dügüne gittik fakat herzaman ki gibi biz salonun açıkhava kısmını mesken edindik çaylarımız kahvelerimizi içtik ama artık içeri girmemiz gerekiyordu arkadaşlarla sohbette iyidi ama anne bizi bekler :)
Berkanın annesinin ve babasının 27 yıllık arkadaş grubunun içine girilir lakin çıkılmaz ordada sohbet hat safadaydı en son tebrik ettik fotograflarımız aldık ve artık babamın yanına bir ugramalıydım :) dügün sonrası kısmına katılamadım ama babam için değerdi..
Salı günü geldi çattı pazartesi derse gitmemiştim ama salı gitmeliydim babam sağolsun beni terminale bıraktı ben eğitim yuvama geldim :) sadece yarım saat sonra ders bitti işin kötü tarafı anahtarım yoktu ve ev arkadaşlarımda şehir dışındaydı ben bunu daha önce düşünmediğimden o an kara kara düşünmeye koyuldum ama arzuda çareler tükenir mi tükenmez :) hemen yalova seyahate koştum tekrar bursaya dönmekten başka çare yoktu yarım saat önce geldiğim gibi geri döndüm :)
büyük bir keyifle zaten bursadan sonra yalova hiçte çekilmiyor arkadaş :)
Salı geceside mis gibi yagmurlu bursa havasından sonra babacığımla bugün iktisad dersine yetiştik yetiştikte neoldu sevgili cem hoca sadece 20 dakika ders işledi ve bitirdi :)
Bizde bir güzel istifade ettik ve babacıgımla gezidik alışverişimizi yaptık terasta yemek hazırlıklarına koyulduk kendisi bana mantarlı sote yaptı :) afiyetle  arkadaşlarımla yedik.Sonra bir de son olarak çay içmeye gittik ve yeni arabamızın kontağının elimi görmesi şarttı :) biraz şöforlukde yaptım,kısacası dolu dolu 1 hafta dolu dolu bursa dolu dolu aşk derken yarın son dersime girip yine bursa yolllarına düşücem :)

KAVINVALİDECİGİMİN ALDIĞİ CİCİ HEDİYELERİM :)

BABAMLA YALOVA YOLCULUĞU.

BEN TEZCANLIYIM ARKADAŞ CD
OLARAK RESİMLERE SAHİP OLAMAYI BEKLEYEMEM BEN :)
 ÖYLE ÇEKER ÇEKER KOYARIM :)