1 Mayıs 2013 Çarşamba

ARZUNUN KALEMİNDEN;TEKİRDAĞ YOLCULUĞU..Aile tektir,birdir..

2 ay süren ayrılık bugün son buldu.Aileme,evime kavuştum.Bugün hava güneşliydi güzel bir yolculuktu en sevdiğim yanı tabiki de topçular-eskihisar hattı :)
Anne yemekleri öyle özlenirmişki aman diyorum bugüne özel sarmalar börekler neler neler vardı annem saolsun diyelim..
Benim küçük prensim 2 ayda daha da yakışıklı olmuş boyu biraz daha uzamış saçlarıda aynı zamanda en çok onu özlemişim sanırım öyle bir sarıldım ki küçügüme başımı kaldırıp bakmak büyüdüğüne en kesin örnek..Tabi ki de mert'im den bahsediyorum bu yıl okul dönemini bitirdikten sonra benimle yaşamaya başlıycak onunla yaşamak beni şimdiden heyecanlandırıyor,çok hızlı bir yaşam beni bekliyor :) peşinde koşmak epeyce yorucak ama kardeş candır..
Yani kısacası onunla kavga etmeyi özleyeceğim aklıma gelmezdi :)
Biz birlikte 4 gün iyiyyiz hoşuz o şimdi bana mükemmel lezzetli bir kahve yapıcak ve ben ona artık uyu sabah okula derken geceyi sonlandırmış olacagız..


Aile tektir,birdir..


Bol mutlu günler :) :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...