17 Mayıs 2013 Cuma

ELİ ÖPLESİ MELEKLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN;Anneler tektir !


Herkes bıksa bende annem bana doymaz !! sloganıyla başlayalım;
Tüm annelerin geçmişte olsa anneler gününü kutluyorum.Bilgisayarım serviste olduğunda yeni geldi ama ben 5 gün geçmiş olsada yayınlamak istedim..
Önünde eğilesi melekler herşeye değerler.Onların kıymetlerini eminim ki özlediğimizde daha da iyi anlıyoruz ben kendimden pay biçiyorum 8 aydır annemden ayrıyım bu zor iş !!
Bu arada berkanımın annesi de artık 2.annem.
Her ikisi için iki tane şık üst aldım bir örnek :) sonra baktım ki -L- bedenide var kendimede mi alsam dedim ve kasada üç tane aynı parça :) bu durum aslında fazlasıyla hoşuma gitti tekrarlamayı düşünüyorum :)

VE TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN.





.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...