28 Mayıs 2013 Salı

ARZUNUN KALEMİNDEN;-Evet,anlaşılmayı bekliyorsanız anlamalısınız !!


 
 
Anlaşılmak değil mi ? tüm mesele,yaşarken kendimize fikirlerimize evrende yer edindirmeye çalışmak gibi bir şey bu !!

Benim felsefem anlaşılmak !!
Bazen ne de sağır bir söz oluveriyor çoğu zaman bizi duymaya yeltenmeyenler tarafından.
Anlaşılmamak ise korkunç olan !!

Yargıyla yaklaştığım binlerce beden aslında düşüncelerimle yoğrulduğunda anlama gereğine dönüşüveriyor,anlaşılmayı beklediğimden..

O kötü insan senden bahsediyorum zararlı,hırslı,tehlikeli ve daha binlerce benzetmeye yakışan insan evet evet senden bahsediyorum,bazen seni bile anlamaya çalıştığımı farkettiğimde aslında anlaşılmaktan pay biçerek sen bile bazen hak sahibi olabiliyorsun bünyemde !! en güzel örnekte bu sanırım..

Sadece ben değilim bu yazının merkeziyetçisi sizin içinde böyle olmalı birşeyler çalıp çırpıp kendinizden çıkacak parçalar bulabilirsiniz.Sizin içinde anlaşılmak önlerden el sallamıyor mu? yaşamınızın penceresinde sırıtarak !

Bilemiyorum akibeti nereye varır satırların ama yine söylüyorum beklentilerin en  büyüğü olan anlaşılmak,karşındakine uğramadan yani anlaşılmadan boşlukta yaşayamaz..

Örnek 1-);Eşinize,sevgilinize,annenize,erkek kardeşine,yakın arkadaşınıza derdinizi sıkıntınızı,anlatırken ondan beklentiniz nedir?
-Söyle cevap vereyim kendi adıma,beni anlamasını fikirlerimi çürütmeden destek tadında bakmasını.. Bu yeterli benim için çünkü anlaşıldım,anlaşılmak için yanındaydım..

Örnek 2-);Kız arkadaşınıza haftasonu maceralarınızdan bahsediyorsunuz son derece mutlusunuz,ondan ne beklersiniz,tabiki de anlaşılmak  !! ortak olmasını beklemek !! tüm soruların cevabı buna çıkıyor öyle değil mi?

Arzu sadete gel diyenler varsa evet geldim bile :) ben burda size anlaşılmak benim için odak noktası derken bile sizlerden bir parça anlaşılmak lokması bekliyorum,bakın çoğu  yol burda kesişiyor..

Sonlanan yazılara şirin bir benzetmeyle veda etmek hoş;''Fırından yeni çıktı buyrun sayfa sizin :)''
Anlaşıldıysam sorun yok :)

MUTLU-HUZURLU-BOL BALLI GÜNLER..


#A.Ş.Hocalar.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...