29 Mayıs 2013 Çarşamba

ARZUNUN KALEMİNDEN;Bursa Güncesi-İki haftada bursa+fotograflar..

Yaklaşık bir buçuk aydır yalovada haftada iki gün kalıyorum,bir önceki post'ta anlattığım gibi artık sürekli bursadayım berkanlarda kalıyorum,arasıra kuzenimde,yani bir nevi yerleştim :) okula hergün gidip geliyorum,bu süre içinde birçok fotograf oldu :) sizlerle paylaşmak istedim iki haftada bursa diyelim o halde artık iki ayımız kaldı ve bol fotograflı bursa günceleri hazırlıyacagım sıkılıkla :)
Mutlu Günler..


Yalovadaki son gecem.




Aşkımdan yeni ray ban-larım :)

Aşkımdan petrol ofisi hediyem (5)



Buda ahucugumun süslü tokası :)
Bursa geceler (2)
Terliklerim yaza hazır :)
Evde fondü keyfi :)
Bu rengi yeni aldım :)

Aşkıma öğle makarnam..





Zakkumun sahne kağıdını aldım :)
,

Artık sabah kahvaltılarım :) Gördüğünüz üzere çok keyfli :)



Mutluluk :)

Aşkım bana Mac'den eyeliner ve mat ruj almış hadi hayırlısı :)

Bugünlerde meyve salatası favorım :)





































2 yorum:

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

çok keyifli bir post olmuş özellikle yemeğe düşkün biri olarak mama fotolarına bayıldım:)))

Unknown dedi ki...

Cok tesekkur ederim :) cok mutlu oldum.yediklerimi cekmeye bayılıyorum erkek arkadasim bundan pek hoslanmasada :) hafif gülümseyerek askim çeksem mi acaba diye diye bu haftada epeyce fotom oldu :) pazar gunu bu haftanin güncesi bulusmak uzere sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...