3 Mayıs 2013 Cuma

ARZUNUN KALEMİNDEN;Tekirdağ geceleri özlenirmiş..

Memleket kokusu gibi yok arkadaş yok yaniii..
2 ay olduğundan diğer yazımda bahsetmiştim,bugecede felekten bir gece olsun dedik şöyle bir stres atalım herşeyi bir kenara bırakalım diye şulemle düştük saray yoluna :)
Herzaman ki gibi teras pub- bize keyifli bir akşam sundu..Eski arkadaşlar derken sohbet epeyce koyuydu.
Burayı özlediğimi birkez daha anladım,özelliklede bahar akşamları anlatılmaz diyorum !!
Şule galiba beni buraya bağlayan  ailemden sonra sayılı insanlardan..
Ee bide unutmadan mertimizde başımızdaydı yanımızda erkeğimiz de vardı..
Herzaman olduğu gibi oda mutluydu benim burda oluşumdan o bitane kardeş candır hep söylüyorum..


Yan işin özü memleket başkadır..


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...