27 Mayıs 2013 Pazartesi

ARZUNUN KALEMİNDEN;Tabularınızı yıkın ! Hayat ani karaların renginde saklı !! Bursa maceramız başlamıştır !!

Geçen hafta bugünden bu yana yoğun ve bir okadarda sıkıntılı meselelerin peşinde yorgun düştüm sanırım kararlarım beni yorduğu kadar tatminde etti ne oldu diyeceksiniz yada yoo diyeceksiniz içinizden süzerken satırları;yoo diyen arkadaşlarım bu alt paragraf size değil !

Ne oldu diyenler için sonunda yeni ev arkadaşlarımlada yollarımızı ayırdık evet maalesef artık onlarla değilim fakat iyi temiz ayrıldık işin özü.
Eşyalarımıda bir arkadaşımın evine yerleştirdim büyük çabalar sonucu ve bir bavul eşyayla düştüm bursa yollarına :) zaten aklımızda böyle bir fikir vardı berkanımla biraz acil oldu okadar ama yapıcak bişey yok !!
Artık bursadan  yalovaya hergün gidicem gelicem zaten hafatada 4 gün okul ve 1 ay sonra bu yılı bitiriyoruz.
Bir ay boyunca yalovaya seyahatle epey bir yakın olucaz :)

Hayatın rengi sanırım ani kararlarla güzel,salaş yaşamak zor ve meşakatli olduğu kadar  farklı birikimler bırakıyor gününüze bu iyi bişey.
Pencerelerinizi yıkın kırın parçalayın artık nasıl dilerseniz :) mutlu olmadığınızda bunu dile getirin saklamayın orda bulunmak size tad bırakmıyorsa ordan gidin uzaklaşın asla ben mecburum diyerek hazinenizden bir günü çöp yapmayın.
Ben mutlu değildim ve böyle olmasını istedim kendimi iyi hissettiğim yerdeyim.
Sadece bulunduğunuz yer değil yanında olduğunuz insanlar veya bir başka mesele!! Tabularınızı bir köşeye biriktirin ve bir kibritle buluşturun,SIRA SİZDE..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba bloguma hosgeldin
bende seni takipteyim

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin melekcigim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...