22 Şubat 2013 Cuma

Moda zihninizde;zihninizdekiler;Bu Butiklerde..


Moda dünyanızı, isteyipte hazır giyimde buladıklarınızı,hayal ettiklerinizi ve sayamadıklarımı bu iki özel butikte bulabilirsiniz,bir önceki yazımda nihal hanımın butiğinden bahsetmiştik ve aynı konu ile devam etmek istedim;bu kez yazımın konusu gamze hanım, kendisinin tasarımları oldukça sıradışı sizlerler paylaşmak istiyorum çünkü sizlerle paylaşmak ve benim begenilerimi sizin moda dünyanızla kıyaslayıp kişiliginizden bişeyler bulabilmeniz benim burda oluş sebebim.
Umuyorum gamze hanımın tasarımları benim kadar sizinde ilginizi çeker.
Gamze Hanımı burdan tebrik ediyorum kendisi tesettür giyime agırlık veriyor; kapalı bayanların fazla alternatifinin olmaması onlar için büyük sorun ve bu butikte konuyla ilgili çok hoş tasarımlar var,dışarda olmayanların yaratılması bu işin hamuru sanırım.
 Umuyorum sizlerde begenirsiniz fotograflarla devam edelim;





Çok asil gözüküyor;bayıldım.

Kumaşlar sıradanlıktan sıyrılmışlar:)

Tunikler.

Yakaları ve telefon kolye gamze hanımın butiğinde.

Yılın trendi zımbalar.Yelek favorim.

Artık etekler rengarenk..





Gamze hanıma bu linkten ulaşabilirsiniz;http://www.facebook.com/pages/Gamze-Polat-Designology/335268366504861
Kendisine burdan başarılarının devamını diliyorum..
Moda ile kalın..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...