12 Mart 2013 Salı

Mumlarınız Sönmese Nasıl Olur? İşte Sönmeyen Mum..

Evmanya, yepyeni ürünler sunmaya devam ediyor. Yeni bir ürün daha Türkiye'de bir ilk olan Luminara sönmeyen mumlara bayıldım   bayıldım. Luminara mumlarda kullanılan elektromanyetik teknoloji sayesinde gerçekçi bir alev efekti sağlıyor.
Ben de ev dekorasyonunda mum kullanımını çok seviyorum.Birçoğunuz gibi :)
Birden çok farklı mekanda hem aydınlanmak hem de mekanımıza still katmak için
mumlar olmazsa olmazımız. Ancak kimi zaman yanan mumların minik ev kazalarına yol açtığı da bir gerçek. Luminara sönmeyen mum tam da bu konudan şikayet edenler için. Özellikle evdeki çocuklar ve hayvan dostlarımız sönmeyen mumu çok seveceklerdir. Öte yandan açıkhava düğünlerinde ve dış mekanda yapılacak tüm açıkhava etkinliklerinde dekoratif amaçla kullanma fikrini sevdim. Rüzgarda sönmeyen, yangın riski olmadan, rahatlatıcı mum ışığının keyfini yaşıyan..




Bu linkten detay bilgilere ve fiyatlarına ulaşabilirsiniz;http://www.evmanya.com/blog/yazi/2756-cin-fikir-sonmeyen-mum

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gercekten cok guzel mumlar. astimim olmasi nedeniyle cok sevdigim halde mum kullanamiyordum, ama bu mumlar sayesinde artik evimde mum yakabiliyorum.

Unknown dedi ki...

ne güzel bu çok sevindirici :) faydalı konuları zevkle post haline getiriyorum..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...