28 Mart 2013 Perşembe

YENİ BİR EV YENİ BİR ARZU DEMEK !! BUYRUN SAYFA SİZİN .


Uzun geldi bir haftalık ayrılık bana J epey özledim sizleri,cumartesi güncesi için osmanlı çayı blog yazım ilerleyen haftalara kaldı artık Jama aklımda son derece bir keyifle yazıcam.
DENİZE SIFIR EVİMİZDE SON DERECE MUTLUYUZ :)










Taşınma işleri,eşyaları toparla kaldır yeni eve getir derken fazlasıyla yoruldum,burdan eşyalarımı
taşımam da yardım eden tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum özellikle salih arkadaşım 5.kattan eşyaları aşşagı indir arabaya yerleştirdi üstelik yeni eve de 5.katta :)  yine çıkar derken fazlasıyla emek,tabi begümcüğümü ve meryemi unuturmuyum :D ee şimdi bu duruma emre-büş-nemo bozulabilirler onlar zaten BİTANELER :D 
Herkese çok çok teşekkür ediyorum tekrar tekrar !! fakat gerçekten değdi son derece mutlu huzurluyum yahu :) 
Ögrenci olarak denize sıfır bir evde yaşamak şans diyelim :) dalga sesleriyle uyanmaktan daha keyiflisi yok :) yeni evim,bizim camla birleşik yaşayan yemek masamıza yakışan mis gibi deniz manzaramız ve akşam sefalarımız hakkında dolu dolu bir blog yazmadan asla olmaz ilerleyen günlerde blogumda tazenmeler mutasyona uğramalar amanda aman :)
Evet işin aslı şudur :) ,sizlerden ayrı kalmak zor iş sevimsiz iş alıştım malum :)

Sizlerle yeni ev arkadaşlarım ve yeni kafalarla bu blog işlerinde çok sağlam projelerimiz var,şimdilik küçük birkaç ayrıntı verebilirimJ


Milliyet de su altı gazetecisi ‘Gökhan Karakaş’ Yalova Üniversitesi’nde konferans için bulunucak bana da burdan denizcilikle ile ilgili bir konu çıkması beni fazlasıyla mutlu etti ee malum arkadaşlarım yat kaptanlığı ve liman işletmeçiliği okuyorlar benimde burdan bişeyler almam lazım geliyor :)  
Nisanın ortaların gerçekleşecek bu bahsettiğim konferans yani üç hafta sonra taze,bilimsel bir blog yazısı sizleri bekliyor..


Mutlu Günler..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...