13 Mart 2013 Çarşamba

Siz Şemsiyenizi Değil,Şemsiyeniz Sizi Tutsun..Eller Serbest Şemsiye ..

ELLER SERBEST ŞEMSİYE ..

Yağmur sırasında şemsiye kullanmak epey zor oluyor hele birde hava rüzgarlıysa gelde şemsiyeyi elinde tut. Ben bu tür zorluklara karşı şemsiyeyle savaşıyorum :)
Amerikalı bir şirket bu ürünü üreterek şemsiye tutma zorunluluğunu ortadan kaldırmış ayrıca şemsiye aerodinamik yapısı sayesinde rüzgardan da etkilenmiyor.Ürün Amerika’da 49,99$’dan satılıyor, yurt dışından almak istediğinizde ücrete 44,95$ daha ekleniyor.Benim hoşuma gitti gerçekten büyük kolaylık,Hep içimden şöyle olsa böyle olsa dediğim çoğu şey zamanla gerçekleşiyor buda onara benzeyenlerden biri :)

Malum nisan ayı yaklaşıyor nisan yağmurlarıda :) Ansızın yakalanmak istemiyorsanız çantanızda bunlar gibi olmasa da bir şemsiye bulundurun :)

Bu şemsiyeye sahip olamayabilirsiniz şuan türkiye'de olmayabilir ama aşşağıdakilere ben bayıldım :)



.
Tabi,bazen ıslanmak  da güzeldir ..Mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...