29 Mart 2013 Cuma

ZABIT KATİPLİĞİNE İLK ADIM;KLAVYE SINAVIMA SAATLER KALA :)

Yarın zabıt katipliği için giricek olduğum klavye sınavına saatler kaldı heyecanda hat safada :) İnş istediğim sonucu alırım eğer olursa kıl payı olucak olmazsada aynı şekilde :) kpss içinde aynısını söylemiştim oldu,bunun içinde söylüyorum inşallah bu konuda da işe yarar :) işin şakası tabi kursa falan gitmedim önümüzdeki sene tekrar kpss puanımı kullanabilecek olduğum için seneye kesin olucak inanıyorum ama bu yıldan denemek istedim belki olur ümidiyle :) Katipler.net üzerinde online metin çalıştım üç beş kez aşşagı yukarı yazabiliyorum ama yarın herşey daha farklı olucak eminim ki iki hakim bir savcı giricek sınava olsun o kadar :) Bu en azından bana tecrübe olacak seneye nasıl bir ortalama giriceğimi bilicem netice..
Kulağıma da hoş gelmiyor değil bu meslek :) onunda altını çizden geçemiycem sonuçlar açıklandığında olumlu olursa sizlerle paylaşıcam herşeyin hayırlısı tabiki de..
Bana bol şans size bol mutlu bir gün :)

:)




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...