18 Nisan 2013 Perşembe

DIY;Aşk panosu yapalım.

Sevgili biricik bal arkadaşım betül'üm fazlasıyla yaratıcı o mis ellerinde mis parçalar çıkıyor malum aşkla karışık herşey böyle tertemiz olsa gerek..
Ben onların yaşadığı bal sevdayı hayretle ve büyük bir mutlulukla seyrediyorum onlar mükemmeller uzunca yıllar hatta bir ömür böyle süre gitmesini diliyorum.
Aslında sadece betülüm degil aynı zamada sercanında büyük payı olsa gerek çünkü fikir ondan çıkmış,çok hoş şeyler yaratıyorlar  ,betülle telefonda uzun uzadıya konuşurken bana blogunda paylaşabilirsin istediğin gibi dedi bende tabiki de büyük bir memnuniyetle dedim :)
Unutmuşum baya zaman geçti üstünden bugüne kısmetmiş sizlerle onların aşk panosunu paylaşmak istedim;

İsterseniz malzemelerle devam edelim ;
-pano,
-iki renk sprey boya(kırmızı,mavi),
-renkli karton,
-nazar boncuğu çıkartması,
-ve son olarak iki çift aşık ayak






ONLAR KAVUŞTU BURSA MUTLANDI
HAYATLARI TATLANDI :)


                                                               -AŞKLA KALIN-

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...