15 Nisan 2013 Pazartesi

GÜNÜN PARÇASI;Kara Sevda-Barış Manço..

Bugün agzımda dolandı durdu :) sonra bide dogum günüm şerefine bana armağan edilince günün parçası ilan ettim sizlerlede paylaşmak istedim umarım sizlerde iyi gelir...

http://www.youtube.com/watch?v=mIz_R13bAF4

Tüm aşklara en uygun doludizgin parça bu olsa gerek..bende öncelikle aşkıma ve tüm aşıklara gelsin ohalde :)


                                                    Kara sevda karasevda
                                                Seni benden kim ayirabilirki
                                             Çocukça bir ask deyip de geçme
                                                     Sakin gülme halime
                                             Nasil oldugunu anlayamadim ama
                                                  Seviyorum seni delicesine..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...