16 Nisan 2013 Salı

YALOVA'DA HAYAT GÜZELDİR;ve BALIKLAR'DA DAHA DA.. (:


İlk kez berkanla tesadüfen gitmiştik yalovanın meşhur balıkçılarına,havada biraz soğuktu bana pek iç açıcı gelmemişti işin doğrusunu söylemek gerekirse;şöyle söyliyim açık çay içerim ve çay getiren kişiye bunu söylediğimde bana hafif tebessüm ederek burda herkese aynı çay abla,gibi bir cümle ile karşılaşınca bende tatlı tatlı sinirlenmiş ve o acı çayı içmiştim,aksine bu durum berkanın fazlasıyla hoşuna gitmişti ve tekrar gelelelim bile demişti,biz akşamüstü gittiğimiz için pek keyifli olmamıştı,ta ki nermin ve türkayla gidene dek.Seni yalovanın en sevdigim yerine götürücem götürücem derken aslında benim pek hoşlanmadığım o yer yalovanın en sevilen yeri çıkmasın mı :)
Ben bir an yok canım hiç gerek yok biz berkanla orayı keşfettik ve pek sevmedik dedim ama laf anlarmı anlamaz :) tutturdu gidicez diye neyse vesselam gittik havada mükemmeldi herkes doluşmuş masa bulamadık o acı çayı olan plastik sandalyeli balıkçılarda :) sonunda bir ailenin kalkmasıyla bize yer açıldı,oturduk söyle söyliyim hava,deniz,martılar,insanların sesleri,doğa,aslında benim hoşlanmadığım dediğim yeri zihnimde silip apayrı bir şekle büründürmüştü o an ve üstelik karnımızda biraz açken  nermininin simit alalım demesiyle başladı herşey :), bende,cnm burda simit bulamazmışız dedim demez olaydım :) ben berkanla geldiğim günde aynısını sordum ama etrafta bir simitçi falan yoktu derken yadigar remzi amca elinde bir koli ile masamıza geldii :) aman allahım hayatımda yediğim abartısız en güzel simitleri bir anda masada buldum,sanırım 6 tane aldık ve sıcacıklardı ki,on dakika içinde remzi amcanın kolisinde simit falan da kalmadı oysaki ben birkaç tane daha almayı düşünürken. (:
Remzi amcaya sordum 40 yıldır bu işi yapıyormuş oldukça yaşlı kendi halinde üstelik uzun yıllar istanbuldada simitçilik yapmış,simitlerine aşık olunası bir amca..
Kısacası önyargıları parçalamakta öyle zor bir iş değilmiş şimdi nezaman idonun yakınlarındaysak balıkçılara gidelim diyorum hele de hava güzelse değmeyin keyfime :)
Ben keşfettim sıra sizde eğer yolunuz düşerse muhakak uğrayın şehrin göbeğin ama bir okadarda en ıssız köşesinde gibi hissetmek çok basit..
Bu arada şekerlerdeki slogan bu duyguyla birebir örtüşüyor;YALOVA'DA HAYAT GÜZELDİR..













             
         


                   -YALOVA-DA HAYAT ÖĞRENCİYE PAHALLI OLDUĞU KADAR GÜZEL-DE (:




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...