18 Nisan 2013 Perşembe

DIY;Dilek zarfımızı kendimiz yapalım..

Sevgililer günü için erkek arkadaşıma hediyesinin yanında sıradan bir not yazmaktansa ellerimden çıkan bişey olsun istedim ve gözüme takılan birkaç parçayla başladım,bu iş hamuruna yaratıcılıkla birlikte aşkta katılarak yapılacak bir iş (: güzel iş,kısacası aşk işi...



Ben keyifle yaptım kendiside oldukça sevdi,bir uğraş sonucunda meydana getidiğim için değerli olsa gerek,yanında birde kız kardeşi kendisi ve benim olduğum bir forografı çerçeve yaptırdım birlikte hoş oldular ellerimden çıkıp başucuna gitti..

Anneside bu durumdan epeyce hoşlanmış ee malum üç tane evladı (: evin bir köşesinde..
O çerçeveyide paylaşmak isterdim ama bilgisayarım tamirde olduğunda şuan elimde degil,ama nazar boncuklarıyla şenlenen çerçeve göz doldurdu diyebilirim ve sizlerle çerçeve olmasada fotografı paylaşabilirim;




-ONLAR CANLAR-





-HERZAMAN SÖYLEDİĞİM GİBİ YARATICILIK ZİHNİNİZDE-


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...