26 Nisan 2013 Cuma

VİZE HAFTASIDA BAŞARIYLA SONUÇLANMIŞTIR ..


Vize haftası bildiginiz üzere ögrencilerin ilk depresif günleri finallerden önce :) bende epey ezildim büzüldüm ama sükürler olsun ki iyi sonuçlarla atlattım.Dün gece uzem sınavları için erkek arkadaşımın yakın bir arkadaşının eşi SAYIN;Aydan Çırağan Salihoğlu:) ile birlikte uzaktan eğitim sınavlarımı başarıyla bitirdik  :) Sorular öyle zordu ki ıphone sagolsun sorduk söyledi sorduk söyledi bir yandan ben soruları okumakla boguşurken diger yandan elimde telefona soruyoruz öteki yandan 15 dk aşşagı dogru süzülüyor :) biryandan da salih abi saolsun dakikaları hatırlatıp bizi çıldırtıyor derken üç sınavada 80 85 :) sonuçlarla noktalandırdık.Aydan ablacım sınıf ögretmeni ve ünv yıllar önce bitirmiş olmasına ragmen çok iyi olduğunu birkez daha ispatladı doğa kolejinin meleği o :)
Ben istatiktik sınavından çıkıp uzeme uzemde iktisada derken çok fazla yoruldum ve cuma günü sefamı sürdüm şimdide kahvemi elime aldım şöyle bir yazmaya koyuldum sizlerden biraz ayrı kaldığımıda hatırlarken ilerleyen günlerde birkaç dıy projem ile telafisi edilecektir.. :)

Mutlu-Huzurlu Günler..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...