3 Nisan 2013 Çarşamba

DIY; TAZE FİKİRLERLE BLOGUM HER YERDE :) Evimizin manzarası pahabiçilmez olunca aşşağı inip değerlendirmeden olmaz dedim..

BAL TADINDA OLSUN :)
Kutumuz için kumsaldan deniz (mahsüllerimizi) toplarken birazda şımardık sanırım,blogumun adı kumsallara bile işledik yahu :) akşam üzeri burası mükemmel,her saat olduğu gibi,hava da güzelse evde durur muyuz hiç ? hemen aşşağı iniyoruz yürüş,bisiklet turları ve dahası..

Bende blogumun adını kumsala yazdım çok ta mutlu oldum bu durumdan :) küçük şeylerle mutlu olmak pahallı olan herşeyden daha lezzetli..

Evimizin mis gibi manzarasıyla birlikte şu degerli kareyi sizlerle paylaşmadan olmaz olmaz olmaz :)
Buyrun Sayfa Sizin Efendim :) ;

Son deneme dalgalara karşı koyabildi :)


Balkon Manzarımız :)

Nisan da değilde mayıs haziran olsaydık dedim sadece :)

                                 

                                            -GÜNÜNÜZE MİLYONLARCA TEBESSÜM-

                                                                            :)




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...