16 Nisan 2013 Salı

KİTAP ÖNERİSİ;YENİ ARKADAŞIM;James Bowen-Sokak Kedisi Bob..


Geçen hafta cuma günü okul çıkışında alışveriş yapmak için özdileğe uğradım fakat herzaman ki gibi abartısız 1 saat kitap reyonundan kendimi alamadım halbuki mutfak alışverişi için uğramıştım ama elimde üç kitap ve bir mutlu arzuyla döndüm :) 
Kitaplardan biride sokak kedisi bob,gerçek bir hikaye oluşu fazlasıyla ilgimi çekti,ve başlamaya daha yeni fırsat bulabildim sizlerlede paylaşamak istedim şidddetle tavsiye ediyorum şuan itibariyle sıkaca bağlanmış durumdayım..


KİTAP ÖZETİ;
Gerçek hikayelerden esinlenilerek yazılan kitaplar her zaman gerçekçi bulundukları için daha fazla ilgi çeker ve James Bowen tarafından yazılan Sokak Kedisi Bob da bunlardan bir tanesi.
Yayınlandığı andan itibaren birkaç hafta içinde en çok satanlar listesine yerleşen ve herkesin büyük beğenisini kazanan bu kitap okurlarına sunduğu sımsıcak bir hikaye ile herkesin duygularına hitap ediyor.
Sokak müzisyeni olan ve yiyecek yemek bile bulmakta zorlanan bir adam bir gün şans eseri hasta bir sokak kedisi bulur.Ona yiyecek bir şeyler alamayacak kadar zor durumda olmasına ragmen nedenini bilmeden onu alır ve iyileştirmek için elinden geleni yapar.Kedi sağlığına kavuşunca da onu tekrardan özğürlüğe bırakır fakat kedinin ondan ayrılmaya pek niyeti yoktur.
Dahası ona yeniden hayat veren adama o da yeni bir hayat için ilham kaynağı olmaya niyetlidir.
Sokak Kedisi Bob gerçek bir hikayeden yola çıkılarak yazıldı ve sunduğu hikaye ile herkese yeni bir hayatın yolunu gösteriyor.En önemlisi ise umut kelimesinin anlamını bir kez daha öğretiyor..


"James ve Bobun ilk imza gününde
 hayranları metrelerce kuyruk oluşturdu.
Uslu kedi Bob, sadece iki saatte
tam 180 kitap imzaladı."

-ÇOGU ZAMAN  EN BÜYÜK DOST KİTAPTAN İBARETTİR..

 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...